فیلم| وقتی همه چی دارم شوهر میخوام چیکار؟
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از دیدگاه های متفاوت دختران درباره ازدواج بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو با عنوان «آزموده را آزمودن خطاست» که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، صحبت های دختران در سن ازدواج با دخترهایی که وضعیت مالی مساعدی دارند اما سن ازدواجشان گذشته مقایسه می شود.
- بیشتر ببینید:
- کی گفته اینا عقده لخت شدن دارن؟
فیلم وقتی همه چی دارم شوهر میخوام چیکار؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم دیدگاه های مختلف دختران درباره ازدواج
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
فرد مناسب که بیاد همشون ازدواج می کنند.اونی هم که گفته عشق و حال می کنم فکر کنم منظورش این باشه با پولهاش مسافرت بره ، لباس های دلخواهش رو بپوشه .دیگه بی جهت برای هر چیزی کسی اونو سین جین نکنه ،وقتی خودش باشه مجبور نیست که نگران کس دیگه ای باشه .نگران نهار و شام و تمیزی خونه و مهمانی هایی که علاقه ای به اون ها نداره و فقط به خاطر شوهرش مجبوره ترتیب بده و ....
ناشناس

۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
واقعا چه بهتر به همچین طرز فکری برسیم می دونید چرا چون ۹ میلیارد براتون زیاد است??? تا کجا می خواید هِی بزایید لعنتی ها ، جوری حرف زدم انگار انسان نیستم? بابا بفهمید نابود میشیم آب تموم شد خاک نابود شد آسمان آلوده ، جمعیت بیشتر رفاه کمتر ، چتونه ده تا ده تا
ناشناس

۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
دختر بچه ها عروسک بازی میکنند و پسر بچه ها با اسباب بازیهایی مثل ماشین و هواپیما و تفنگ سرگرم میشوند و لذت میبرند.
اینها در ذات اونهاست همانطور که گرایش به جنس مخالف در دوران بلوغ طبیعیاست.
حالا وقتی نوبت ازدواج میرسه اکثرا به مسائل اقتصادی میرسند و متوقف میشوند و دنباله تحصیل و کار را ادامه میدهند و سنشان از سن معمول ازدواج میگذرد.
بعد از اتمام جنگ خیلی ازدخترها خواستگارهای کمی داشتند چون جوانان شهید زیادی دادیم و تعداد دختران از پسران بیشتر بود.
بعد از آن وضعیت اقتصادی روز بروز بد تر شد دختران دهه پنجاه به اینطرف پیر شدند و به آرزوی خود که تشکیل خانواده بود نرسیدند، گناهش هم به پای مسولین بی کفایت نظام بود.
اینها در ذات اونهاست همانطور که گرایش به جنس مخالف در دوران بلوغ طبیعیاست.
حالا وقتی نوبت ازدواج میرسه اکثرا به مسائل اقتصادی میرسند و متوقف میشوند و دنباله تحصیل و کار را ادامه میدهند و سنشان از سن معمول ازدواج میگذرد.
بعد از اتمام جنگ خیلی ازدخترها خواستگارهای کمی داشتند چون جوانان شهید زیادی دادیم و تعداد دختران از پسران بیشتر بود.
بعد از آن وضعیت اقتصادی روز بروز بد تر شد دختران دهه پنجاه به اینطرف پیر شدند و به آرزوی خود که تشکیل خانواده بود نرسیدند، گناهش هم به پای مسولین بی کفایت نظام بود.
آرمیتا

۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
من یک دختر بیست و سه ساله ام
چرا ازدواج کنم؟؟؟؟
وقتی می دونم شغل ام میشه ظرف شویی واقعا سرخر می خوام چیکار که فقط محدود ام کنه
از طرفی فوق لیسانس بگیرم میرم پیش برادرم آلمان اونجا ازدواج می کنم ولی با مرد مسلمون ازدواج نمی کنم اشتباه مامانم نمی کنم
چرا ازدواج کنم؟؟؟؟
وقتی می دونم شغل ام میشه ظرف شویی واقعا سرخر می خوام چیکار که فقط محدود ام کنه
از طرفی فوق لیسانس بگیرم میرم پیش برادرم آلمان اونجا ازدواج می کنم ولی با مرد مسلمون ازدواج نمی کنم اشتباه مامانم نمی کنم
محمد

۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.
بنده خدا بری المان مجبوری بری سر کار ولی اینجا تالنگ ظهر میخوابی.
بنده خدا بری المان مجبوری بری سر کار ولی اینجا تالنگ ظهر میخوابی.
آرامش

۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
من اگر اختیار خودم رو داشتم دوست داشتم یک خبرنگار باشم که به سراسر دنیا سفر میکنه و از گرفتاری های مردم خبر تهیه میکنه فکر نمیکنم هرگز ازدواج میکردم یا فرزندی داشتم ولی واقعیت چیزیه که تقدیر میگه ازدواج چیزی نیست که تو بری سراغش، واست پیش میاد خیلی از دختر ها خودشون میرن سراغ پسرها ولی اکثرا"پشیمان میشن.
ناشناس

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
واقعا چه نیازی به همسر دارید آخِه ، منفرد بودن بهتره آرامش داری بخدا از خانواده ام به شما نصیحت، برید ورزش ، کلاس های مختلف ، موقعیت های شغلی ، خلبانی کشتی رانی یاد بگیرید، استعداد هاتون را شکوفا کنید ، ازدواج کلید سیاه بختی است ، هر روز باید سعی کنی با کلی آدم بسازی و خانواده اداره کنی پیر میشی بعدم آش و لاش میری خونه سالمندان بچه هات پشت سرشون رو
هم نگاه نمی کنند ،،، دوری دوستی ??? من از کلاس اول تا الان که دبیرستان میرم سه تا دوست چند ماهه داشتم و تمام، سه چهار ماه فوقش باهم بودیم غیر از اون اصلا با کسی در ارتباط نبودم هر وقت حرف زدم گفتم چه روانیایی هستند و خیلی دیر به دیر و کم صحبت می کردیم در حد پنج دقیقه ? شاید خودم دیوونه ام ولی حال و حوصله شخصی غیر از خودم را ندارم به نظر انسان لیاقت محبت و توجه اش را از دست داده ، هی فِرت فِرت پیام میدن، حال حرف زدن ندارن گوشیو باید تا تَه صداش را بالا ببری، خوش بودن با بقیه برات چه فایده ای دارِه وقتی خر فرض می کنن آدم را؟؟؟ یا خودخواه هستند یا مریض یا تنها و وابسته، دوست سالم پیدا نمیشه انگار فقط مشکل دار ها دنبال دوستی میرن ، انسان واقعی که آدم باشِه نیست که دلیل دوستی های امروز را بیان کنیم بگیم طرف آدمِه دوست بودن باهاش یه چیزی ولی آدم که نیست ? منم با بقیه مشکل دارم پس نزدیک هم نشیم بهترِه???
هم نگاه نمی کنند ،،، دوری دوستی ??? من از کلاس اول تا الان که دبیرستان میرم سه تا دوست چند ماهه داشتم و تمام، سه چهار ماه فوقش باهم بودیم غیر از اون اصلا با کسی در ارتباط نبودم هر وقت حرف زدم گفتم چه روانیایی هستند و خیلی دیر به دیر و کم صحبت می کردیم در حد پنج دقیقه ? شاید خودم دیوونه ام ولی حال و حوصله شخصی غیر از خودم را ندارم به نظر انسان لیاقت محبت و توجه اش را از دست داده ، هی فِرت فِرت پیام میدن، حال حرف زدن ندارن گوشیو باید تا تَه صداش را بالا ببری، خوش بودن با بقیه برات چه فایده ای دارِه وقتی خر فرض می کنن آدم را؟؟؟ یا خودخواه هستند یا مریض یا تنها و وابسته، دوست سالم پیدا نمیشه انگار فقط مشکل دار ها دنبال دوستی میرن ، انسان واقعی که آدم باشِه نیست که دلیل دوستی های امروز را بیان کنیم بگیم طرف آدمِه دوست بودن باهاش یه چیزی ولی آدم که نیست ? منم با بقیه مشکل دارم پس نزدیک هم نشیم بهترِه???
ناشناس

۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
خانم آرامش خبرنگاری کار پردردسر و خطرناکیه .فکر کن بخواهی در مناطق جنگی خبر تهیه کنی و یا اینکه متوجه واقعیتی شوی که اگر اون رو افشا کنی زندگی خودت به خطر میفته و...به نظرم خبرنگار باید خیلی شجاع و باهوش و صادق باشه و علاقمندی به تنهایی کافی نیست.
ناشناس

۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
خب همینجا هم میتونی خبر نگار باشی و از مشکلات مردم بنویسی
غیر از حجاب در زمینه های دیگر هم میتونی از بدبختی مردم خبر تهیه کنی.
غیر از حجاب در زمینه های دیگر هم میتونی از بدبختی مردم خبر تهیه کنی.
سحر

۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
به کجا رسیدیم که دیگه دخترا پسرها رو به غلامی و نوکری هم نمیخوان شاید چون اون مردهای با غیرت و با لیاقت قدیم رو کمتر میبینند
ناشناس

۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
اینکه میگه؛من از نظرمالی و اقتصادی تامین هستم دیگه شوهرمیخوام چکار!!! یک حرف بیخود و خودخواهانه است، متاسفانه تو ایران این تفکر و ایده اشتباه جاافتاده که انگار شوهر فقط برای تامین مالی و ماشینِ پول سازی است! خب خانم گرامی شما تامین هستی شکرخدا همراه باهمسر مطلوبت پابه پای هم در راستای زندگی بهینه عمل کنید، زندگی همیشه عطر جوانی و توانمندی ندارد، همواره یک خانم یا یک آقا نیازمند یک همراه(همسر)جهت التیام و ثمربخش بودن مسائل جسمی و روحی یکدیگرمیباشند در ثانی نباید خودمان را از موهبت مادر شدن و پدرشدن و بچه دار شدن محروم کنیم. عزیزان پول و مال مهمه ولی چیزهای دیگر از نظر معنوی و سلامتی روح روان هم میتونه مهم باشه.نبایدسخت گرفت. وقتی یک طفل شیرین خودت شما را مامان یا بابا صدا میکنه لذت بینظیری در درونتان شکوفا میشه. زن و مرد هردو درزندگی مشترک تعهداتی نسبت بهم دارند.
ناشناس

۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
ازدواج برا چیمونه میریم با رفیقامون همجنسبازی میکنیم اخرشم با یه دختر دوست میشیم خوب باهاش چندبار جفت گیری میکنیم بعد کات به زودی ایران ازاد میشه و فاحشه خونه رسمی قانونی میشه دیگه نیازی نیست دخترا گول بزنیم منت بکشیم? ولی اگرم یه روز ازدواج کردم میزارم مثل شاهنشاه کبیر رضا پهلوی زنم دوست پسر داشته باشه خودم زنگ میزنم به پسره بهش میگم بیا زنمو بک* اها راستی رابطه با محارم حیوانات هم خیلی دوست دارم قانونی بشه ? هر شب با مامانم میشینم فیلمای سینمایی آمریکایی نگاه میکنم لامصب همشون چه ترسناک چه علمی تخیلی چه جنگی و.... پرررر صحنه جنسیه ولی ولی خانواده من اپن ماینده روشنفکر اصلا خود بابام میره برا خواهرم از سایتای فیلم پورن فیلم دانلود میکنه مامانمم از جونیاش میگه که با دوستاش میرفتن سویچ پارتی و هزارتا دوست پسر تو دانشگاه داشته ?اون یکی خواهرمم با داداشم میرن بازی gtav بازی میکنن با هم مرحله های جنسیشو با موفقیت رد میکنن? نگاه خارجیا چقدر خوبن هم فیلم پورن قانونیه هم صحنهای جنسی تو فیلم سریال سینمایی و بازیای کامپیوتری هم رابطه با محارم حیوانات همجنسبازی هم فحشاخونه ازدواج سفید پلی اموری دیسکو سوئیچ پارتی کلاب برهنگی ازدواج گروهی کاشکی منم یه خارجی بودم? دلم یه مرد پشمالمو سبیلو میخواد تا باهاش همجنسبازی بکنم تبدیل به یه اروپایی مدرن بشم??? اقا اصلا یه حیوون اسب سگ سیاه هم باشه قبوله مثل سوئیسیا اسپانیاییا عشق میکنم نگاه چقدر حیوونا دوست دارن دیروز ماهوارمون? ( یه شبکه انگلیسی بود ) ساعت 1 شب داشت رابطه جنسی یه زنو با یه سگ پخش میکرد دیگه من برم امشب بلیط پرواز داریم برا کشور هلند میخوام برم رد لایت همونجای که زن دخترا مثل کالا گذاشتن پشت شیشه و مردا میان مثل برده میخرننشون برم ببینم یه زن فمینیستی پیدا میکنم اونجا خوب جرش بدم البته با دایی عموم میخوام برم چون تو خارج میگن به همجنسبازا بهزیستی راحت بچه میده عمو داییمم با هم ازدواج کردن میخوان برن یه بچه بیارن فامیلامون باکلاسن همجنسبازیم بی خدا ???
لیلا

۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
من پشیمونم از ازدواج تمام دوران ازدواجم به این گذشت شام وناهار چی بپزم بجه بزرگ کن اخر شبم سرویس بدی دلم یه خواب میخواد طولانی
ناشناس

۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
ریشه این مسائل درضعف شدید نظام دراداره کشورومردم است که بلدنبود به نیازهای مردم چگونه پاسخ دهد واینده کشورراچگونه بسازدواداره کندوچالش های بزرگ اقتصادی ومعیشتی وامکانات رفاهی وزندگی بوجود آوردوانتظار داشت مردم به مانند 1400سال پیش زندگی کنند،،
ارش

۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
تاهمین چندسال قبل هنوز ب تورم شدید نخورده بودیم ازدواج همه جا صورت میگرفت ولی بعداز تحریمها وبالا رفتن دلار ازدواج بشدت افت کرد وپسران ازترس هزینه ها ازدواج نمی کنند وجدانا شوهر نیست وگرنه دخترها اکثریت ازدواج میکردند حالا طرف خودشو قانع میکنه من خودم شوهر نمیکنم باشه ماهم باور میکنیم
ب.م

۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
سلام خانم مهمتر از همه جنسیه اگر ازدواج به دردت نخوره اونو چگار می کنی با دستکاه مصنوعی نمی شود ، باید از طرف مقابل محبت دریافت کرد.پس پیشنهاد اینه که با فرد مورد علاقه ات ازدواج کن.والسلام.
ناشناس

۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
قطع به یقین جنابعالی از طرفداران زن زندگی هرزگی هستی
بی بندوباری روشنفکری نیست
هرزگی باکلاسی نیست
لختی و برهنگی و زندگی حیوانی تمدن نیست
...
بی بندوباری روشنفکری نیست
هرزگی باکلاسی نیست
لختی و برهنگی و زندگی حیوانی تمدن نیست
...
ناشناس

۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
بحث سر ازدواج نیست.
بحث سر اینه که متأسفانه طرز تفکر جامعه فمنیستی شده
بحث سر اینه که متأسفانه طرز تفکر جامعه فمنیستی شده
ناشناس

۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
زشتا.کی میاد شمارو بگیره ب اون زشتی.ههمون بهتر ک از تنهایی بادمجون بخورین.
نیما

۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
افکارمریض و سطحی چقدر زیادشده،، اگر خدا تورا آفریده وگفته من شماها را از آبی گندیده آفریدم دستورداده واسه آرامش زن و مرد ازدواج کنند،، حالا اگه بیشتر از خدا میدونید که اکثر ناقص العقلها خیال میکنند بیشتر ميدونند خوب راحت باشید ازدواج نکنید 15 سال دیگه میبینمتون،، به قول مجری زن شبکه من و تو شبها که میره خونه تنهایی تاریکی غربت دیگه تحملش واسش سخت شده،، بچرخید وباخدا لج کنید و به آینده مضحکتون باید خندید،، گوشه خانه سالمندان پیامک میزنن که وای چقدر تنهایی خوبه،،، خوش باشید که اتف هرچی از امثال شماها نسلی بوجودنیاد بهتره،، همینجا تموم بشید بهتره،، نسل آینده باید فعال، اجتماعی، باشه وآرامش به خود وخانواده اش بده
ناشناس

۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
میزان فهم و شعور و ادبتون رو میشه در متنی که فرستادی فهمید.از این گذشته شما چقدر کثیف و منحرفی که از بین آن همه کانال های متنوع ماهواره ای صاف رفتی کانال های خاک برسری رو نگاه کردی .البته جای تعجب نداره که امثال شما از این چیزها نگاه کنید چون هر روز صدای رسوایی اخلاقی یکی از شماها بلند میشه .بد بخت ملتی که امثال شما بخواهند ارشادشان کنند .شما خودتان کارتان از ارشاد گذشته نیاز به یک روان پزشک دارید .
ناشناس

۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
روزگار کثیفی شده اکثر دختر و پسرها دنبال عیاشی و هرزه گری هستند دین و مذهب و خانواده دیگه جایی تو نسل جدید ندارد یکی نیست به اینا بگه تو خودت حاصل ازدواج پدر و مادرت هستی اگه ازدواج نباشه که نسل بشر نابود میشود هر چند نسل انسان هایی با این طرز فکر که اعتقاد به هیچ چی ندارن نابود بشه بهتره
خدا انسان های منحرف و بی دین و اگر قابل هدایت هستند به راه راست هدایت کند و اگر نیستند خوار و ذلیل کند انشاالله
خدا انسان های منحرف و بی دین و اگر قابل هدایت هستند به راه راست هدایت کند و اگر نیستند خوار و ذلیل کند انشاالله
ناشناس

۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
همسرم یکی از کسانی بود که تصمیم گرفته بود هرگز ازدواج نکند .موقعی که ایشان به خواستگاری آمدند وارد ۳۵ سالگی شده بودند.به قول خودش تمام زندگیش در ورزش و مسافرت و کار خلاصه می شد اما یک روز به خودش گفت تا کی؟جالب اینجاست که من هم همان تفکر رو داشتم و می گفتم هرگز ازدواج نمی کنم وبعد از فشارهای بسیار زیاد اطرافیان که می گفتند نباید این موقعیت خوب رو از دست بدهی و ممکن است یک روز پشیمان شوی و ...پیش خودم فکر کردم استخاره می گیرم هر چی جواب استخاره اومد.خوب اون موقع استخاره رو برای این می خواستم بگیرم که برای نه گفتن دلیل قانع کننده ای داشته باشم .اما جواب استخاره مرا میخکوب کرد و واقعا اون لحظه لرزیدم .جواب استخاره سوره ی نور آیه ۵۴ بود و اطیعوا الله واطیعوا الرسول ....اون لحظه دیگه ساکت شدم .الان ۳۰ سال از آن روز می گذرد .
گلی

۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
از دهه شصت و زمان جنگ بدتر نداریم اما آمار ازدواج و فرزند آوری بالا بود . خواهشاً به اقتصاد ربط ندید
الهه

۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
ازدواج کنم که مثلا چی بشه دنبال دردسر باشم. من که همه چی دارم . وقت سر خاروندنم ندارم . بعد یکی بیاد از کار و زندگی به بهانه ناموسمی عقب بندازه . خودم پنجاه سالم شد چمدونمو بر میدارم میرم سالمندان
ناشناس

۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
احمقها این یارو داره باطعنه وکنایه حقیقت زندگی غربی وجامعه غربی رو معرفی میکنه جامعه ای که دارن نسخه شو برای جامعه ما میپیچن میخواد بگه اونجا اینجوریه آیا فرهنگ ما بهمون اجازه میده همچین سَبک زندگی؟؟؟ مسلمآ نه ...
طرف میخواد هرکس باخوندن این متن به این باور برسه که این مدل زندگی رو من نمیتونم قبول کنیم
یجورایی داره به در میزنه که دیوار بشنوه!
طرف میخواد هرکس باخوندن این متن به این باور برسه که این مدل زندگی رو من نمیتونم قبول کنیم
یجورایی داره به در میزنه که دیوار بشنوه!
ناشناس

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
منظور شما همان فرهنگ مرد سالاری است؟ اون زمان که خیلی بد بوده. مثلا چند همسری مرسوم بوده.در بعضی از خانواده ها حتی نظر دختر رو نمی پرسیدند ودختران رو در سن کم شوهر می دادند در واقع کودک همسری شایع بوده. بعضی ها هم دختر رو به اولین خواستگارش می دادند. مادر شوهر مثل یک ملکه حکومت می کرد . زن فقط باید کلفتی و تولید مثل می کرد هر کدومشون ۱۲ تا بچه می آوردند . به نظرم ازدواج چیزی شبیه به برده شدن بوده .وقتی به زنان اون زمان فکر می کنم خیلی دلم می سوزه .خدا رو شکر که فرهنگ تغییر کرده .
آرامش

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
سلام به ب.م
من ازدواج کردم. مسائل این دنیا برام اهمیتی نداره معتقدم مسائل مهم تر از این حرفا هم وجود داره.
من ازدواج کردم. مسائل این دنیا برام اهمیتی نداره معتقدم مسائل مهم تر از این حرفا هم وجود داره.
ناشناس

۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
منم هیچ خیری از ازدواج ندیدم ۳۰ ساله ازدواج کردم هرچی دراوردم ریختم توی زندگی، هیچی برای خودم ندارم تازه زبون شوهرم هم درازه،برای هرجایی رفتن اجازه شوهر لازمه،ارزوی یه سفر زیارتی دارم خودش نمیبره اجازه سفر به خودم رو هم نمیده،پیدا کردن شخصی که درکت کنه خیلی سخته ،الان همه میگن انشاءالله عروسی دخترت ،ولی من هیچ علاقه ای به عروس کردنش ندارم چون میترسم عاقبت من نصیبش بشه
ناشناس

۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
میدونم این ها همش تو خیالات کثیفت هست ولی عجب جانوری هستی از خوک هم بد تری
محمد

۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
فقط ازدواج دوم بدونه رضایت همسر کار را درست میکنه هرکس امکان داشتن دو همسر را داره مثل خیلی از کشورها
ناشناس

۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
تازه مصنوعیش نه محدودت میکنه نه قانون میگه باید برای هر کاری ازش اجازه بگیری نه براش تو خونه کار میکنی نه بچه اش رو میندازه سرت خودش بره کیف و حال نه میتونه بهت خیانت کنه، یعنی اصلاً بهت خیانت نمیکنه که بعداً قانون بخواد پشتش درآد و بهت بگه اون اجازه خیانت داره ولی تو نداری!!!
خلاصه مصنوعی رو عشقه ??????
خلاصه مصنوعی رو عشقه ??????
ناشناس

۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
خودت رو تو آینه دیدی؟؟؟
کی میاد خودت رو بگیره؟
حتی ننه است هم گردن نمیگیردت، چه برسه دختر مردم
کی میاد خودت رو بگیره؟
حتی ننه است هم گردن نمیگیردت، چه برسه دختر مردم
ناشناس

۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
تو خیلی مالی؟
خودت چی ای؟
تو آینه به خودت نگاه کردی؟
تو ترشی به دنیا اومدی! چون اصلاً از همون ابتدای خلقتت تو چیزی نداشتی که بخواد بترشه!
اگر ازدواج کردی
بد بخت زنی که از رو ناچاری یا حماقت کنار تو عه کَپَک!
ولی فکر نمیکنم کسی حتی در بد ترین شرایط هم بخواد تو رو گردن بگیره.
حتی اگر آخرین موجود مذکر جهان باشی
خودت چی ای؟
تو آینه به خودت نگاه کردی؟
تو ترشی به دنیا اومدی! چون اصلاً از همون ابتدای خلقتت تو چیزی نداشتی که بخواد بترشه!
اگر ازدواج کردی
بد بخت زنی که از رو ناچاری یا حماقت کنار تو عه کَپَک!
ولی فکر نمیکنم کسی حتی در بد ترین شرایط هم بخواد تو رو گردن بگیره.
حتی اگر آخرین موجود مذکر جهان باشی
ناشناس

۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
خوب کاری میکنی ازدواج با مسلمون اشتباه محضه، قوانین ازدواج اسلامی سم خالصه.
آدم بره با یه *** غیر مسلمون ازدواج کنه بهتره تا با یه مرد مسلمون ازدواج کنه...
آدم بره با یه *** غیر مسلمون ازدواج کنه بهتره تا با یه مرد مسلمون ازدواج کنه...
دنیا

۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
چون کسی تو زندگی شون نبوده که دوستش داشته باشن، کسی که از قیافه و هیکلش یا شخصیتش خوششون بیاد، کسی که باهاش بتونند راحت زندگی کنند و واقعاً خودش رو دوستش داشته باشن.
چون اطرافشون اکثر زنها خانه دار و بدبخت بودن چون قوانین ازدواج برای یک زن سختگیرانه و محدود کننده است، فکر میکنند ازدواج باعث میشه که از زندگی و آرزو هاشون جا بمونن؛
فکر میکنند مرد یعنی سرخر یعنی کسی که مانعت میشه، کسی که تو خونه زندانی ت میکنه، کسی که مجبورت میکنه کار هایی که دوست نداری انجام بدی، نه درس نه کار مورد علاقه و نه هیچ تفریح و دلخوشی ای... کسی که نفرت انگیزه و دوستش نداری و فقط به خاطر پول مجبوری باهاش زندگی کنی.
این چیزیه که دختر ها از اطرافشون میبینند...
اما اگر یه پسر خوب وارد زندگی شون بشه تمام دنیاشون عوض میشه، تمام تصورشون از مرد ها و ازدواج...
اون پسر میتونه دنیا شون رو عوض کنه و معنای عشق رو بهشون نشون بده.
اینکه یه پسر میتونه چه قدر دوست داشتنی و عزیز باشه...
اینکه وجود یه پسر خوب تو زندگی یه دختر چه قدر میتونه مایه آرامش باشه ، میتونه کمک کننده به درس و تحصیل و کار مورد علاقه و استعداد ها باشه، وقتی پسری رو دوستش داری کنار خودت داری دیگه خیالت راحته و درگیر پسر های غریبه نیستی، چون از میل جنسی راحتی پس آرامش داری و می تونی با خیال راحت درس بخونی و ذهنت درگیر پسر های رنگارنگ نیست.
یه پسر میتونه باعث موفقیت یه دختر بشه و اون دختر تو هر زمینه که میخواد پیشرفت کنه!
پسر های الان مثل مرد های قدیمی نیستند، اگر دختر ها یه پسر از نسل جدید که روشن فکره و مونس همسرشه پیدا کنند به ازدواج طور دیگه ای فکر میکنند.
چون اطرافشون اکثر زنها خانه دار و بدبخت بودن چون قوانین ازدواج برای یک زن سختگیرانه و محدود کننده است، فکر میکنند ازدواج باعث میشه که از زندگی و آرزو هاشون جا بمونن؛
فکر میکنند مرد یعنی سرخر یعنی کسی که مانعت میشه، کسی که تو خونه زندانی ت میکنه، کسی که مجبورت میکنه کار هایی که دوست نداری انجام بدی، نه درس نه کار مورد علاقه و نه هیچ تفریح و دلخوشی ای... کسی که نفرت انگیزه و دوستش نداری و فقط به خاطر پول مجبوری باهاش زندگی کنی.
این چیزیه که دختر ها از اطرافشون میبینند...
اما اگر یه پسر خوب وارد زندگی شون بشه تمام دنیاشون عوض میشه، تمام تصورشون از مرد ها و ازدواج...
اون پسر میتونه دنیا شون رو عوض کنه و معنای عشق رو بهشون نشون بده.
اینکه یه پسر میتونه چه قدر دوست داشتنی و عزیز باشه...
اینکه وجود یه پسر خوب تو زندگی یه دختر چه قدر میتونه مایه آرامش باشه ، میتونه کمک کننده به درس و تحصیل و کار مورد علاقه و استعداد ها باشه، وقتی پسری رو دوستش داری کنار خودت داری دیگه خیالت راحته و درگیر پسر های غریبه نیستی، چون از میل جنسی راحتی پس آرامش داری و می تونی با خیال راحت درس بخونی و ذهنت درگیر پسر های رنگارنگ نیست.
یه پسر میتونه باعث موفقیت یه دختر بشه و اون دختر تو هر زمینه که میخواد پیشرفت کنه!
پسر های الان مثل مرد های قدیمی نیستند، اگر دختر ها یه پسر از نسل جدید که روشن فکره و مونس همسرشه پیدا کنند به ازدواج طور دیگه ای فکر میکنند.
ناشناس

۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
منم باهات موافقم??
انسان ها خیلی زیاد اند خصوصاً تو هند و چین
آخه چه خبره ، ۸ میلیارد!!!!
باید جمعیت تو نسل های بعد بیاد پایین، آقا زمین داره نابود میشه...
انسان ها خیلی زیاد اند خصوصاً تو هند و چین
آخه چه خبره ، ۸ میلیارد!!!!
باید جمعیت تو نسل های بعد بیاد پایین، آقا زمین داره نابود میشه...
ناشناس

۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
فمنیسم به خاطر تبعیض جنسیتی ایجاد شده اگر در نسل های بعد تبعیض به صفر برسه فمنیسم هم از بین میره
ناشناس

۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
مثل هند که زن ها میتونن همزمان چند مرد رو شوهر خود کنند؛
ایران هم باید چند همسری برای زنان آزاد بشه!!!
ایران هم باید چند همسری برای زنان آزاد بشه!!!
ناشناس

۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
خیلی خوبه
اینطوری خیلی از پسر های جوون که پول برای ازدواج ندارن ولی نیاز به همسر دارن میتونن با زنان متاهل ازدواج کنند و همسر دوم بشن
اینطوری خیلی از پسر های جوون که پول برای ازدواج ندارن ولی نیاز به همسر دارن میتونن با زنان متاهل ازدواج کنند و همسر دوم بشن
ساینا

۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
ولی حیف با مصنوعی ایش نمیشه بچه دار شد?
کاش یه پسر خوشگل بود که میشد باهاش بچه دار شد?
یه بچه گوگولی?
با کمک به پسر گوگولی❤️
کاش یه پسر خوشگل بود که میشد باهاش بچه دار شد?
یه بچه گوگولی?
با کمک به پسر گوگولی❤️
ناشناس

۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
میتونی با یه دختری ازدواج کنی که بره سرکار و خرجی بده و خودت تو خونه کار های خونه رو انجام بدی و بچه داری کنی و ... کلاً شرایط وارونه آنچه مرسومه و یا حتی در قانونه؛
البته اگر واقعاً دوست داری!
چون خیلی از دختر ها شرایط وارونه رو ترجیح میدن
البته اگر واقعاً دوست داری!
چون خیلی از دختر ها شرایط وارونه رو ترجیح میدن
هستی

۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
چرا دین خیلی مهمه، اولاً به خاطر اعتقادات افراد که سبک رفتاری و فکری اون ها رو نشون میده و اگر در تعارض باشه درگیری بین افراد ایجاد میشه و اگر ازدواج کرده باشن خانواده دچار مشکل میشه؛ دوماً دین در قرار داد ازدواج، قانون ازدواج و پیمان ازدواج نقش پررنگ داره!
یعنی قسمی که زوج میخورند، قرار دادی که امضا میکنند و حقوق و تکالیف قانونی افراد بسته دین اونها در ازدواج متفاوته!
پس دین در ازدواج خیلی خیلی خیلی مهمه؛ و نمیشه که افراد بدون توجه به این موضوع ازدواج کنند!
یعنی قسمی که زوج میخورند، قرار دادی که امضا میکنند و حقوق و تکالیف قانونی افراد بسته دین اونها در ازدواج متفاوته!
پس دین در ازدواج خیلی خیلی خیلی مهمه؛ و نمیشه که افراد بدون توجه به این موضوع ازدواج کنند!
جمیل

۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
چه ربطی به غرب داره آخه؟
اینکه پسر ها نمیتونن دل دختر ها رو به دست بیارن اینم تقصیر غربه؟!
اینکه پسر ها نمیتونن دل دختر ها رو به دست بیارن اینم تقصیر غربه؟!
ناشناس

۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
حتی تو ازدواج و شخصی ترین چیز های آدم های دیگه هم دخالت میکنید!!!
سحر

۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
منظورم ازدواج های دهه پنجاه و شصت و هفتاد هست و مردان دهه ۲۰و ۳۰و ۴۰ که زندگی های سالم تری را تشکیل دادند و نسل های خوب و تحصیلکرده دهه شصت و هفتاد را پرورش دادند .
هستی

۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
خدا یه پسر خوب سر راه من بزاره،
آقا، متشخص، با کمالات، با جمالات، خوشگل، خوش هیکل، خوش لباس و خوش تیپ، با هوش، زرنگ و درس خون، روشنفکر، اهل سفر و پایه تفریح، مثل خودم مهربون باشه خصوصاً نسبت به بچه ها، دست و دل باز باشه یعنی اصلاً وابستگی به مال دنیا نداشته باشه، سرسخت و قوی باشه باهم بریم مناطق محروم خدمت به مردم، پرکار باشه و به منم انگیزه بده، با فرزندخوندگی مشکل نداشته باشه و بتونه فرزند خودنده هامونو مثل بچه های خودش بزرگ کنه، از نظر اعتقادی مثل خودم باشه، از همه مهمتر مثل من با ادب باشه و اصلاً از کلمات نا مناسب استفاده نکنه، به همه احترام بزاره خصوصاً پدر و مادرش و پدر و مادرم، انسان دوست باشه، به طبیعت و حیوانات آسیب نزنه و برای هستی مفید باشه
اگر همچین پسر نازنینی پیدا کردید، حتماً من رو از وجودش آگاه کنید، نه تنها باهاش طبق اعتقادات خودم ازدواج میکنم، بلکه خودم هم ازش خواستگاری میکنم.
تازه اگر قبول کنه تا آخر عمر کنارش هستم و هیچ وقت رهاش نمیکنم و همیشه هواش رو دارم...
آقا، متشخص، با کمالات، با جمالات، خوشگل، خوش هیکل، خوش لباس و خوش تیپ، با هوش، زرنگ و درس خون، روشنفکر، اهل سفر و پایه تفریح، مثل خودم مهربون باشه خصوصاً نسبت به بچه ها، دست و دل باز باشه یعنی اصلاً وابستگی به مال دنیا نداشته باشه، سرسخت و قوی باشه باهم بریم مناطق محروم خدمت به مردم، پرکار باشه و به منم انگیزه بده، با فرزندخوندگی مشکل نداشته باشه و بتونه فرزند خودنده هامونو مثل بچه های خودش بزرگ کنه، از نظر اعتقادی مثل خودم باشه، از همه مهمتر مثل من با ادب باشه و اصلاً از کلمات نا مناسب استفاده نکنه، به همه احترام بزاره خصوصاً پدر و مادرش و پدر و مادرم، انسان دوست باشه، به طبیعت و حیوانات آسیب نزنه و برای هستی مفید باشه
اگر همچین پسر نازنینی پیدا کردید، حتماً من رو از وجودش آگاه کنید، نه تنها باهاش طبق اعتقادات خودم ازدواج میکنم، بلکه خودم هم ازش خواستگاری میکنم.
تازه اگر قبول کنه تا آخر عمر کنارش هستم و هیچ وقت رهاش نمیکنم و همیشه هواش رو دارم...
ناشناس

۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
آره اگر چند مرد در خانواده وجود داشته باشه هزینه های زندگی بین شوهران تقسیم میشه و به یک نفر به تنهایی فشار وارد نمیشه و اینطوری ترس از ازدواج از بین میره. برای بقای خانواده های کم برخوردار و ازدواج دختران و پسران کم درامد باید این قانون تصویب بشه.
نوشا

۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
عشق و حال و که خارج از ازدواج هم میشه انجام داد، تو ازدواج باید کون بچه هم بشوری کلفتی خونه رو هم بکنی...
خب واقعاً چه کاریه؟؟؟❓
زنهای قدیمی عاشق چشم و ابرو مردها نبودن که باهاشون ازدواج میکردن!
به خاطر مهریه و نفقه و تیغ زدن مرد ها ازدواج میکردن؛ الان دختری که خودش همه چی داره چرا باید برای تیغ زدن یه نفر ازدواج کنه؟❓
آیا واقعا نفعی در ازدواج وجود داره؟❓
ازدواج واقعاً برای یک زن ضرره،
چون زن مجبوره برای هر کاری از مرد اجازه بگیره حق تحصیل و کار هم نداره!نه تنها حق طلاق نداره حتی حق چند همسری هم نداره!!!حق حضانت بچه ها رو نداره، حق خروج از خونه هم نداده چه برسه به خروج از کشور!!!
از نظر دینی حتی برای نذر چند صلوات باید از مرد اجازه بگیره! اگر دلش رابطه جنسی نخواد باز هم مجبور به انجام اونه(در حالی که این اجبار برای مرد وجود ندارد، مرد حق تجاوز به زن رو داره ولی زن حق تجاوز به مرد رو نداره)؛ آقا اگر زیبا ترین و خوش اندام ترین مرد دنیا هم بزارید جلو من اگر رابطه اجباری باشه من ازش لذت نمی برم یعنی اساساً لذت از رابطه جنسی در ازدواج برای من وجود ندارد!!!
چون اگر خوش مزه ترین غذا و نوشیدنی های دنیا هم در اوج گشنگی و تشنگی جلوم بزارید و مجبور به خوردن اون کنید، ازش لذت نمی برم!
پس با این شرایط اساساً شوهر چیز نفرت انگیزی باید باشه?
تازه همه امور زندگی ات هم دست این موجود نفرت انگیزه، از محل زندگی و میزان تحصیلات و شغل و بچه ها و حق طلاق و حضانت و هزار کوفت و زهرمار دیگه...
پس یه زن باید خیلی احمق باشه که با وجود این شرایط که مثل اسارت میمونه ازدواج!!!
حتی تصور قرار گرفتن در این شرایط منو تا مرز جنون میبره?
این احساسات صادقانه من نسبت به قرار داد ازدواجه?
خب واقعاً چه کاریه؟؟؟❓
زنهای قدیمی عاشق چشم و ابرو مردها نبودن که باهاشون ازدواج میکردن!
به خاطر مهریه و نفقه و تیغ زدن مرد ها ازدواج میکردن؛ الان دختری که خودش همه چی داره چرا باید برای تیغ زدن یه نفر ازدواج کنه؟❓
آیا واقعا نفعی در ازدواج وجود داره؟❓
ازدواج واقعاً برای یک زن ضرره،
چون زن مجبوره برای هر کاری از مرد اجازه بگیره حق تحصیل و کار هم نداره!نه تنها حق طلاق نداره حتی حق چند همسری هم نداره!!!حق حضانت بچه ها رو نداره، حق خروج از خونه هم نداده چه برسه به خروج از کشور!!!
از نظر دینی حتی برای نذر چند صلوات باید از مرد اجازه بگیره! اگر دلش رابطه جنسی نخواد باز هم مجبور به انجام اونه(در حالی که این اجبار برای مرد وجود ندارد، مرد حق تجاوز به زن رو داره ولی زن حق تجاوز به مرد رو نداره)؛ آقا اگر زیبا ترین و خوش اندام ترین مرد دنیا هم بزارید جلو من اگر رابطه اجباری باشه من ازش لذت نمی برم یعنی اساساً لذت از رابطه جنسی در ازدواج برای من وجود ندارد!!!
چون اگر خوش مزه ترین غذا و نوشیدنی های دنیا هم در اوج گشنگی و تشنگی جلوم بزارید و مجبور به خوردن اون کنید، ازش لذت نمی برم!
پس با این شرایط اساساً شوهر چیز نفرت انگیزی باید باشه?
تازه همه امور زندگی ات هم دست این موجود نفرت انگیزه، از محل زندگی و میزان تحصیلات و شغل و بچه ها و حق طلاق و حضانت و هزار کوفت و زهرمار دیگه...
پس یه زن باید خیلی احمق باشه که با وجود این شرایط که مثل اسارت میمونه ازدواج!!!
حتی تصور قرار گرفتن در این شرایط منو تا مرز جنون میبره?
این احساسات صادقانه من نسبت به قرار داد ازدواجه?
ناشناس

۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
هستی جان این چیزهایی رو که گفتی خیلی عالی هستند ولی مشکل این جاست که واقعا سخت پیدا می شه یک نفر همه ی این خصوصیات رو داشته باشه . تازه اگر هم پیدا بشه ممکنه اون شما رو نپسنده .پس بهتره ببینی از کدام یک از اینها می تونی صرف نظر کنی تا دستت برای انتخاب باز تر بشه.
ناشناس

۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
محمد دلم برای همسرت می سوزه .حالا می خوام بدونم تعدد زوجات کدوم کار رو درست می کنه؟ اگر منظورت اینه که مشکل مردان تنوع طلب رو حل می کنه ، بدون که حل نمی کنه پادشاهان قدیم نمونه ی آشکار اون هستند که برای خودشون حرمسرا راه انداخته بودند .اگر منظورت تعداد مجردها کم میشه ، این مشکل با ایجاد اشتغال و مهار تورم و درست شدن اقتصاد حل میشه .من خودم سه تا پسر و۴ برادر و بیشتر از ۹ تا پسر خاله و پسر دایی دارم که مجرد مانده اند و بعضی از آن ها دیگر قید ازدواج رو زده اند که فقط به خاطر نداشتن درآمد کافی نتوانستند ازدواج کنند.احتمالا دوست دختر داری برای همین اینطور نظر می دهی .ولی دختری که با تو دوسته اگر دختر خوبی بود خونه خراب کن نمی شد و باعث وبانی دلشکستن یک آدم نمی شد.بهتره که چشمت فقط دنبال زن خودت باشه .تو دیگه انتخابت رو کردی و تمام شد رفت . این کارها و افکار غلط فقط باعث تشنج در زندگیت میشه و اجازه نمیده که از زندگیت لذت ببری .به جای اینکه به زن دوم فکر کنی مشکلت رو ریشه یابی کن و اون رو حل کن.مطمئن باش خودت هم اخلاق بد و عیوبی داری که همسرت رو رنج میده .
سحر

۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
طبق اعتقادات خودت میخوای باهاش ازدواج کنی اون چی اعتقادات نداره؟ عجبا چند سالته دخترجون ؟
ناشناس

۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
گلی جان شما تفکرات آن زمان را با حالا مقایسه می کنی؟ یکی از علل عدم تمایل به ازدواج و فرزند آوری همان سختی ها و مشکلاتی است که نسل قبل تجربه کردند .فرزندانی که با انواع محرومیت ها بزرگ شدند دیگر دوست ندارند همان محرومیت ها را فرزندانشان تجربه کنند.
ناشناس

۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
نوشا جان عزیز دلم دختر خوبم اگر همسر و همراهت رو درست انتخاب کنی تشکیل خانواده نه تنها لذت بخش میشود بلکه باعث آرامشِ روح و روان شما هم می شود .من هم تا قبل از ازدواج و مادر شدن مثل شما فکر می کردم و می گفتم آدم ازدواج کنه که بره کلفتی کنه؟ اما وقتی که مادر شدم هر وقت که فرزندم رو بغل می کردم و او را می بوسیدم خدا رو شکر می کردم که مرا از این نعمت محروم نکرد .از خدا می خواهم که عشق و محبت و مهربانی در تمام دنیا و در بین تمام انسان ها فرا گیر شود .
آرامش

۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
من این مطلب رو برای دختر های جوان می نویسم که هیچ گونه تجربه ای از زندگی با مَرد ها ندارند بگذارید زیر یک سقف با مَردتون برید اون وقت می فهمید همه چیز با اون چیزی که شما فکر کردید فرق داره شما مرد های متولد ماه های مختلف رو از سایت اینجا مکث بخونید می بینید هر کدام از آن ها هدفی رو دنبال می کنند مثلا"شوهر من متولد شهریور هست انتظار داره به هیچ وجه از هیچ مسئله ای پیشِش شکایت نکنم او شخصیتش هادِس هست یعنی مردی که دوست داره حرف نزنه از آدم های پرحرف هم خوشِش نمیاد او بسیار روی زندگیش وسواس داره مثلا"تمام رفتار و حرکات و زندگیه من رو به صورت جزیی زیر نظر داره.
ناشناس

۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
دنیا جان حق با شماست .به امید روزی که تمام زوج ها نردبانی برای موفقیت یکدیگر شوند و از زندگی مشترک لذت ببرند. برای شما و برای تمام جوانان در هر کجای دنیا که باشند آرزوی خوشبختی می کنم.
نوشا

۰۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
بحث شخص نیست بحث قرارداده!
بحث جایگاه است!
اینکه اگر بخوام با فردی طبق این قانون ازدواج کنم، در واقع اون شخص رو در جایگاه دشمن خودم قرار دادم؛
و در نا خودآگاه با اون فرد خصومت پیدا خواهم کرد
بحث جایگاه است!
اینکه اگر بخوام با فردی طبق این قانون ازدواج کنم، در واقع اون شخص رو در جایگاه دشمن خودم قرار دادم؛
و در نا خودآگاه با اون فرد خصومت پیدا خواهم کرد
ناشناس

۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
نوشا جان دختر خوبم اگر بین شما عشق باشه دیگه اون آدم در جایگاه دشمن قرار نمی گیره .عشق باعث میشه که همون لباسی رو بپوشی که دوست داره ، همون غذایی رو بپزی که لذت می بره و مسافرت ها و مهمونی هایی بری که اون کنارت باشه .عشق در زندگی همه چیز رو زیبا می کنه .دختر خوبم من خیلی خوب درکت می کنم آخه من علا رغم اینکه مذهبی بودم و هستم همیشه به خدا می گفتم خدایا این عادلانه نیست آخه چرا همه چیز به نفع مردهاست؟اما بعد از ازدواج فهمیدم اگر یک مرد خوب و فهمیده وارد زندگیت بشه همه ی این قوانین فراموش می شوند.یادمه همسرم می خواست گذرنامه درست کنه که به مسافرت بریم آقایی که داشت کارمون رو درست می کرد گفت اسم بچه ها رو در کدام گذرنامه بنویسم همسرم گفت : توگذرنامه ی خانمم بنویس .اون آقا گفت اگه این کار رو بکنی همسرت می تونه بچه ها رو بدون اطلاع شما ببره .همسرم خندید چون می دونست من تا موقعی که از سر کار میاد لحظه شماری می کنم اون وقت چطور می تونم....
نوشا

۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
من اگر شخصی رو دوست داشته باشم هیچ وقت توی جایگاه دشمن خودم قرارش نمیدم
برای اینکه بتونم کنار خودم نگهش دارم و احساسم رو از بین نبرم و باعث خراب شدن رابطه نشم باید ازدواج نکنم
اگر یک روز ازدواج کردم پس سادیسم گرفتم و قصد عذاب شخصی رو دارم
هیچ وقت با کسی که دوست دارم این کارو نمیکنم
این مثل آسیب زدن به اون فرد و احساس من به اون فرد میمونه...
برای اینکه بتونم کنار خودم نگهش دارم و احساسم رو از بین نبرم و باعث خراب شدن رابطه نشم باید ازدواج نکنم
اگر یک روز ازدواج کردم پس سادیسم گرفتم و قصد عذاب شخصی رو دارم
هیچ وقت با کسی که دوست دارم این کارو نمیکنم
این مثل آسیب زدن به اون فرد و احساس من به اون فرد میمونه...